Όχι στο σεξ λόγω Μουντιάλ: Οι δικαιολογίες!



Κόκκινη κάρτα βγάζουν οι Έλληνες στο σεξ λόγω Μουντιάλ.
Νέα έρευνα εταιρείας προφυλακτικών αποκάλυψε ότι το 40% των ανδρών θα έλεγαν όχι στο σεξ για να δουν ποδόσφαιρο, το 70% των ανδρών συμφωνούν ότι το να προσποιείσαι στο ποδόσφαιρο καταστρέφει το παιχνίδι ενώ ένας στους τρεις πιστεύει ότι είναι χειρότερο να προσποιείσαι στο γήπεδο απ’ ότι στην κρεβατοκάμαρα.

 Με την ελίτ του ποδοσφαίρου να αγωνίζεται σε παγκόσμιο επίπεδο, η μαγεία των ποδοσφαιρικών αγώνων είναι πολύ δελεαστική για μερικούς:
  το πάθος, ο ενθουσιασμός… και οι ακαταμάχητες προσποιήσεις τραυματισμών αναμένονται να αποτελέσουν τα πιο πολυσυζητημένα  θέματα των επερχόμενων εβδομάδων.
 Η έρευνα που πραγματοποιήθηκε από την εταιρεία ερευνών 72Point  έδειξε με ποιο τρόπο ένα καλοκαίρι γεμάτο ποδόσφαιρο επηρεάζει την ερωτική ζωή των ανθρώπων.
Στις τοπ δικαιολογίες που προβάλλουν οι άνδρες περιλαμβάνονται οι παρακάτω: «Πονάει η μέση μου» ή «Είμαι πολύ κουρασμένος» και «Έχω πονοκέφαλο» ή «Δούλευα μέχρι αργά».
 Οι ερευνητές αποκαλύπτουν ότι παρά την κοινή εντύπωση πως οι άντρες σπανίως είναι εκείνοι που θα απορρίψουν λίγη δράση κάτω από τα σεντόνια ,το 40% θα πουν «όχι» στο άλλο τους μισό για να δουν αγώνα ποδοσφαίρου.
 Τοπ 10 δικαιολογίες ανδρών για να αποφύγουν το σεξ:
 Θέλω να δω ποδόσφαιρο
Πονάει η μέση μου
Είμαι πολύ κουρασμένος
Έχω πονοκέφαλο
Δούλευα μέχρι αργά
Έχω δουλειά να κάνω
Είμαι υπερβολικά μεθυσμένος
Μπορούμε να το κάνουμε μετά;
Δεν νιώθω καλά
Έχω πρωινό ξύπνημα
 Τοπ 10 δικαιολογίες γυναικών για να αποφύγουν το σεξ:
 Είμαι πολύ κουρασμένη
Θέλω να δω ποδόσφαιρο
Έχω πονοκέφαλο
Πονάει η μέση μου
Δεν έχω διάθεση
Δούλευα μέχρι αργά
Μπορούμε να το κάνουμε μετά;
Δεν νιώθω καλά
Έχω δουλειά να κάνω
Δεν νιώθω καλά             


       ΠΗΓΗ

σεξ και Μουντιάλ.

Δημοσίευση σχολίου

[disqus][blogger]

MKRdezign

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget